To obraz najbardziej przyciąga widzów, dlatego też to właśnie z niego zbudowanych jest więcej reklam. Dźwięk nie odgrywa aż tak ważnej roli jak fotografia. Zdarzają się sytuacje, kiedy reklama posiada bardzo ciekawą ofertę, jednak nie ma swoich zwolenników ze względu na brak zdjęcia. Bardzo ważne są atuty wizualne. Reklamodawcy często całkowicie rezygnują z tekstu na rzecz fotografii. Bardzo ważny jest wtedy dobór kolorów, kompozycja, światło, musi wyglądać realnie. Liczy się oryginalność, gdyż celem reklamy jest przyciągnięcie klientów. Fotografia wprowadza odbiorcę w lepszy nastrój i zachęca czytelnika do przeczytania całości. Tak naprawdę w reklamie ważne są zdjęcia i króciutkie hasła reklamowe, które wspomogą sprzedaż. Istotnym faktem są szczegóły. Odbiorcy często doszukują się błędów, które niestety występują, dlatego warto zwrócić uwagę nawet na najdrobniejszy szczegół. Wszystko wymaga ogromnego zaangażowania i poświęcenie. Jest to pracochłonne, ale skuteczne. Fotografia ta wcale nie musi być bardzo droga. W zależności od potrzeb można skorzystać z banków zdjęć. Zdjęć jest tam pełno, a kwota nie jest wygórowana, a wybór obszerny. Można skorzystać z pomocy pracownika firmy lub profesjonalnej sesji zdjęciowej, która nie jest tania.